Hangover II

| | 2011.07.03. 12:01

Igen megint egy film... Ezúttal a Másnaposok 2.-ről írok nektek. Az a helyzet, hogy pár hete megtekintettem a második részt és hát elég vegyes érzelmekkel voltam a filmmel kapcsolatban. Én az első részt is láttam és az nagyon tetszett, szóval mint az ahogy ilyenkor lenni szokott kissé kritikus szemmel néztem a másodikat. Egy jó első résznél általában úgy szokott lenni, hogy a folytatás mindig gyengébbre sikeredik...

A Másnaposok 2.-őt az első rész sikere után hatalmas várakozás és média felhajtás övezte. Én már kezdetben kicsit kétkedve fogadtam a folytatást, de amint mondtam, mivel nagyon tetszett az 1, ezért kíváncsi voltam a 2-re is.
Hát akkor nézzük meg gyorsan a történetet. Itt szinte ugyanazt kapjuk, mint a Hangover-be, csak annyi a különbség, hogy a helyszín Bangkok...:S A viccet félretéve, ezúttal Stu készül nősülni, mégpedig a távol-keleten (a kiscsaj ide valósi). Az esküvőről természetesen nem hiányozhatnak a szesztestvérek (Phil, Doug és Alan). Az esküvő előtti estén egy kicsit iszogatnak a tábortűz mellett és láss  csodát másnap egy teljesen más környéken ébrednek - egy bangkoki nyomornegyedben. A részletekbe annyira nem megyek bele, legyen elég annyi, hogy megint Alan volt a ludas (nem akarta, hogy Stu menyasszonyának öccse is tagja legyen a "falkának", mert a srác is velük iszogatott), aki megint kiütötte őket. A buli utáni reggelen sehol nem találják a srácot, közbe feltűnik Chow és a helyi maffiával is különböző kalandokba keverednek... a film végén azonban Stu ráeszmél, hogy hol hagyhatták a fiút, így még pont visszaérnek az esküvőre...

Már korábban is írtam, hogy eleve furcsálltam, hogy lesz folytatása a Hangover-nek. Ez a történet tipikusan nem egy olyan story, amit folytatásra készítettek, nem egy Csillagok Háborúja, vagy egy Cápa, amit erre álmodtak meg. Ez még magába nem is olyan nagy dolog, de hogy még a történet is full ugyanaz legyen, hát az már azért igencsak véleményes... Tényleg csak annyi a különbség, nem Vegasba vannak és nem Doug tűnik el, de amúgy minden copy... Ugyanazok a poénok, a zenék is pont akkor jönnek be (a Kanye West és Flo Rida muzsikákra gondolok), szóval olyan mintha az 1-et alkották volna újra.
Azt azért meg kell jegyezni, hogy lehet rajta jókat röhögni és akinek tetszett az 1, annak ez is tetszeni fog, mert végül is nem egy rossz film, csak az első rész után nem valami nagy szám. Ugyanazt tudom erre mondani, mint a Fast Five-ra, hogy ha csak magába lenne, nagyon jó volna... de így már nem annyira. Ettől függetlenül többször nézhető a film, egy jó kis vígjáték, hát persze egy bizonyos korosztálynak készült:)

A bejegyzés trackback címe:

https://wilde.blog.hu/api/trackback/id/tr823034430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása